Fredag = mys

Hej!
Helgen är så välkommen. Men denna dagen på praktiken gick också jättefort. Nästa vecka blir jag mycket själv, jobb-niclas åker till teneriffa och J är borta på jobb mån tis. Men jag vet vad jag ska göra och det finns ju fler på kontoret om jag behöver hjälp :)

Nu har vi ätit tacos, handlat mys, jag har duschat och nu blir det film snart. Riktigt fredagsmys med min älskade med andra ord! :)

Idag såg jag senaste avsnittet av helt sjukt på play. Det som handlade om beroende med Martin Timell och Sanna Bråding. Gillar programmet mer och mer, Helenius är rolig och de tar upp bra saker.

Kunde verkligen känna igen mig i några saker som Sanna sa om ätstörningar. Inte det om beroende och droger för det har jag inte hållt på med ;). Men just det där med smusslet, likgiltigheten, muren man bygger upp mot alla och hur mycket energi man lägger ner på att inte visa nått. Har inte vetat så mycket om henne innan, bara om drogerna. Så det va kul att höra henne berätta sin historia. Otroligt stark människa som gått igenom allt det där!


Kommentarer
Postat av: Lena

Hon är en Härlig person Sanna..........

Svar: Ja verkligen :)
Linn

2013-04-20 @ 10:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback