Fredag!!!

Hallo!
Skönt med fredag :) även om jag trivs på min praktik så vill jag ha helg. Just denna helgen behöver jag för att vila ut. Blev förkyld på onsdag natt så vaknade med ont i halsen, snuvig och antagligen feber (kollade inte) på torsdagen. Men min lärare skulle ju komma och hälsa på på praktiken så jag tog en alvedon och drog iväg. Det räckte för att jag skulle orka hela dan :) men när jag kom hem va jag helt slut så Niklas fick laga mat.

Idag är jag lika snuvig men ingen feber så det ska nog funka idag med :) om jag orkar blir det en fika med tjejerna efter praktiken.

Men torsdag då, min lärare kom och det gick jättebra :) han sa att jag va en av hans mest seriösa elever och att han hoppas att jag får högsta betyg. Han ska även hjälpa mig och skicka cheklistor jag kan gå efter. Han är så snäll. Nu kanske han gör samma sak mot alla elever det vet ju inte jag men det va riktigt skönt att höra :) trodde inte han hade lagt märke till mig ens haha.
Sen skulle jag ju sitta med på möte och skriva protokoll. Det va lite rörigt men det gick. Jag skrev ner så mycket jag kunde. Sen renskrev jag på datorn och skrev ut för J att läsa.

Idag fick jag tillbaka den av J och det va bara några småfel på formulering och så :) Mycket bra!! Sa han att det va. Gud va glad man blir! Detta måste va anledningen till att jag vill göra saker bra, jag Älskar berömm!
Jag borde egentligen ge andra mer berömm när dom gör nått bra för jag vet ju själv hur skönt det känns.

Nej nu hoppas jag på en lång helg :) dom ska ha lan hemma hos oss hela helgen. Men om jag ska va sjuk så ska jag ligga i soffan så får dom hämta grejer till mig :) haha.

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Lena

Krya på Dig!! Det är Bra..... Kör med grabbarna!!! Ni får ha en MYSIG helg då!!! Det är TOMT här hemma!!! Puss o Kram!!

Svar: Tack! Haha :) är man sjuk så. Tur du fick tillbaka dom då ;) Kram
Linn

2013-04-12 @ 22:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback