Good things and bad things

Hej!
Sökte kurserna inför hösten igår :) hade så svårt att bstämma mig så väntade till sista dan. Jag och Elin träffades efter praktiken igår på ett café och pratade om hur vi skulle söka och sen gjorde vi det. Så nu blir det nog bra :) Sen gjorde vi lite skolarbete. Kompletteringar på vårt grupparbete. Men vi gjorde inte helt klart så måste fortsätta nån annan dag.

Idag är det en jättefin hund här på praktiken. En brun jaktlabrador. Sånna hundar gillar jag. Stor, lugn och snäll. Det är J's hund. Tror nästan alla som jobbar här har hund för det är alltid en eller två hundar här haha :) men de andra två som brukar va här är mindre raser. Men väldigt söta :)

Sen så fick jag veta i morse att mormors gubbe dog igår eftermiddag :( stackars mormor!! Men han har varit sjuk länge så skönt att han fick somna in. <3

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback