just give me a reason

Torsdag idag, gud va veckan går fort. Att den här dagen bara försvann gjorde det ju inte bättre. Kan inte fatta va länge jag har vart på praktiken nu. Flera veckor ju! 8 veckor kommer gå superfort. Men tur för mig så kommer jag va kvar under sommarn!! Kan fortfarande inte fatta hur jag skaffade mig ett sommarjobb i byggbranschen men. Jätteglad för det är jag. En annan sak jag är jätteglad över är att vi fick resultaten från sista tentan i stålkonstruktion idag, och jag fick högsta betyg!! Så himla nöjd! Kan inte fatta hur det gick till :D Men då kommer jag antagligen få en 5a på den kursen och det vore ju jättekul :) 
 
Idag på praktiken satt jag med på möten hela dagen. Det va därför dagen bara försvann. Jag skrev protokoll på bägge mötena så är ju lagom snurrig i huvet nu. Sen så är det dålig ventilation i konferensrummet så efter två möten hade jag ont i huvet :( Jag är ju sånn, så jag känner ganska fort när det är för lite syre för då får jag ont i huvet. Så det va ju inte så skönt. Men vi fick smörgåstårta och J berömde mig för mina bra protokoll. Det bästa med möten är det goda fikat :P haha. 
Sen var det bara att hoppa på bussen in till stan där Elin mötte mig och så drog vi och tränade. Första gången sen tidigt förra vecka. Vart ju sjuk på torsdag förra veckan, en liten förskylning men ville inte träna förens jag va helt frisk. Men snuvan hänger ju kvar än. Tills jag kom på att det kan ju va allergin som har dragit igång. Det kan va därför jag är snuvig, är ju pigg i övrigt så kände för att träna. Det fick bli ett bodyattack pass. Mycket kondition. Skitjobbigt var det! känndes att man inte hade kört på ett tag. Får ta tag i milen snart också så jag är redo för stadsloppet :) 
 
Köpte en drickyoghurt idag också :) har inte druckit det på flera år. När jag bodde i årjäng köpte mamma det till mig och Erik ibland. Och gud va god den va! hade glömt va goa dom va haha ;) 
 

Kommentarer
Postat av: Lena

Den är GOD!!!! Ha en Bra helg!! Kram!!

Svar: Ja det är den :) Får väll prova fler smaker nu :P Kram
Linn

2013-04-20 @ 10:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback