Ny vecka

Hello! 
 
Måndag idag och en ny vecka drar igång. Helgen har bjudit på mycket lugn och fint väder :) så härligt! 
Lördag va vi på dubbeldejt med Mikaela och Timmy :) det va roligt. Vi va på bio och såg Oblivion. Jag och Mikaela såg fram emot att få se Tom Cruise naken men det fick vi inte så det va ju en liten besvikelse ;) haha. På lördagen hade vi även premiärfrukost på balkongen för iår. 
 
På söndagen tog jag en promenad med Maria och lilla Nova :) det blev en lång promenad på över en timme. Sen lite mer prat ute på parkeringen :D vi är så glada att vi har varann för ingen av oss känner nån annan på bellevue. Nova sov skönt i vagnen hela vägen. 
 
 
Sen var det lite städning och sen mys resten av dagen. Tycker det är så skönt med dom här perioderna när jag "jobbar" istället för att plugga för då är jag verkligen helt ledig på kvällar och helger. Annars har man ju alltid nått plugg. Jag tycker det är kul att plugga och tycker inte det tar över mitt liv utan jag försöker ju ha helgerna ledigt men de här avbrotten är sköna när jag verkligen inte har nån ting. 
 
Men idag är det en grymt seg dag på praktiken :( J och Niclas är ju borta och även om jag har uppgifter så tycker jag de går fortare än jag tänkt och jag kommer snart inte längre. :( 
 
I eftermiddag blir det kanske ett besök på lager 157 med Frida :) det hoppas jag. 
 
bilder till det här inlägget kommer senare för bloggappen funkar inte :( 
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback