Tisdag

Hej!

Har påbörjat en ny vecka på byggbolaget. Det är fortfarande kul och känns väldigt bra att vara här. Idag är det dock lite ensamt för Niclas och Jonas som jag brukar hjälpa är borta idag. Så nu sitter jag själv på mitt lilla kontor med ett norskt evighetsprojekt. Eller det känns så åtmindstånde. Håller på och mäter och räknar hur länge som hellst. Att det är svårt att veta på ritningarna vad som är befintligt och vad som är nytt gör ju inte saken lättare. Men jag kämpar ;) Jonas kommer ju ändå kolla igenom det sen och alltid lär jag mig väll nått.
Har fått börja ringa samtal också :/ fy va läskigt det är! Fick ringa ett förra veckan och ett idag. Jag som hatar att ringa :( men det är en del av jobbet här. Dom pratar i telefon mest hela tiden. Så det är bara att vänja sig :) träning för mig. Men samtalen har gått bra än så länge. Dom som jag ringer till kan ju så mycket och får sånna samtal hela dagarna så dom har förstått mig bra :).

Imorn blir nog spännande. Det va först meningen att jag skulle hämta jobb-niclas på flygplatsen imorn men sen kom Jonas och sa att jag kunde följa med till charlottenberg på byggmöte :) så det blir charlottenberg imorn.

Ikväll blir det ett bodypump pass med Elin och på torsdag kommer min lärare från skolan och hälsar på på praktiken :)

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback