14-08-2013

Hej! 
 
Nu var det ett tag sen jag bloggade. Eller det känns så iaf ;) Har tänkt flera gånger "det här ska jag skriva om i bloggen" men sen har jag aldrig kommit till skott. Så det blir väll att klumpa ihop flera saker i ett inlägg. Ni får väll stå ut med mina "klumpinlägg". 
 
I helgen var vi i Strängnäs och hälsade på Niklas släktingar (morbröder) men det får jag nog skriva mer om i ett annat inlägg så jag får med lite bilder också :) 
 
Jobbar fortfarande på byggbolaget och blir nog kvar där tills skolan börjar. Jobb - Nicklas försöker komma på ett sätt så jag kan jobba där samtidigt som jag pluggar men det blir svårt ;) haha. Annars går det bra på jobbet. Det blir mer och mer stress ju närmare slutet vi kommer men jag tycker ändå det är kul. Skönt att inte allt ansvar ligger på mig ;) hihi. 
 
Ja skolan närmar sig med stormsteg och sommaren flög iväg! Så fort man säger ordet skola och Niklas semester tog slut så försvann värmen på ett kick och det känns som om hösten är på väg. Måste ha jacka på morgonen nu fast jag för bara nån vecka sen gick ut i linne på morgonen, herregud.
 
Men idag gick det bra för mig :) Jag har sökt studiebidrag från CSN (vilket inte gick igår) och så har jag beställt första boken till studierna. Som sagt så kronglade CSN för mig igår men idag fungerade det klockrent (skumt). Sen beställde jag boken från ett företag som bara säljer böcker om bygg, där man får rabatt och man är student. Flera i klassen har beställt därifrån men de gånger jag har försökt så har det inte funkat. Den har klagat på mitt val av leveranssätt :/ Men idag funka det!! Har flyt idag :D 
 
Nu kommer min moster och kusiner snart så Ha en GO kväll! 
 
 
Puss och Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback