Regn

Ligger här och tittar på Jönssonligan och småskrattar för mig själv :) tycker dom filmerna är så otroligt charmiga!

Dom visar ju alla på kanal 7 och jag kanske glömde berätta när jag såg den första för några veckor sen.

Då skickade jag sms till mamma för jag fick sånn nostalgi när jag såg den. När vi va små brukade jag och erik se dom med mamma.

Det var en så rolig replik så var tvungen att skicka till mamma för jag visste hon skulle fatta. Å det gjorde hon! Hon satt nämligen och kollade hon med :D haha. Telepati där! Älskade mamma <3

 


Jag kunde ha sovit kvar i norsbron idag om jag ville men kände att jag hade lite att pyssla med hemma i lägenheten innan jag drar till strängnäs imorn :)

Så blir att sova ensam inatt, utan varken fästman eller katter. Niklas åkte tåg till Strängnäs idag.

Idag har jag först jobbat och sen hängde jag i Norsbron där Niklas moster Isa och hennes familj hälsar på. Fick go mat och gosade med deras minsting Jack ;) så himla söt! (Alla tre barnen så klart) Jag fick hålla honom och gulla med honom länge, man blir ju så bebis-sjuk. Haha även fast jag vet att det inte är dags för mig och Niklas än på ett tag så kan man ju träna lite med andras barn ;) hihi.

Känns även kul att jag och Niklas har kommit in i det stadiet i vårt förhållande när vi kan träffa varandras familjer utan att den andre är med. Jag träffade ju Niklas moster och hennes familj utan Niklas idag och jag skulle lätt kunna åka hem till hans föräldrar själv och sätta mig :P haha. Men dom är ju så goa alla hans släktingar! Tycker om dom allihop :)

Det skulle väll vara lite svårt för Niklas att åka till mina föräldrar själv för de bor så långt bort men rent teoretiskt skulle det funka. Haha.

Men vi har ju varit ihop i över 3 år så har hunnit träffa alla släktingar ett par gånger :) och mer ska det bli!

Puss och kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback