sista sommarjobbs-dagen

Hallo! 
 
Har precis kommit hem från sista dagen på byggbolaget. Känns lite vemodigt faktiskt :( Har ju vart med nästa från början och sett denna byggnad växa fram. Att jag missar slutet är lite synd faktiskt. Bygget blir ju som ett litet skötebarn, man bryr sig så mycket och vill att det ska bli bra. Får väll se om jag lyckas hålla mig därifrån tills det är klart :S haha. 
 
Men jag är otroligt nöjd med min sommar och ler när jag tänker tillbaka på den, även om jag har jobbat mycket så har det gett mig så mycket. Jag känner verkligen att jag har växt i mig själv genom att få testa på ledarskapsrollen. Har inte den rollen så ofta utan glider mest bara med, så om B hade vart där hela sommaren så hade jag nog inte lärt mig lika mycket. Men när han lämnade var jag tvungen att kliva in i den rollen, vilket jag tror har hjälpt mig mycket. 
 
Allting har ju inte varit lätt och det har pendlat mellan stressigt och långtråkigt men jag är nöjd när dom är nöjda med mig. 
 
Avslutade i alla fall på topp idag med ett "det här har du gjort jävligt bra Linn. Det ska du veta" från B, han trodde även att vi kommer ses i framtiden och Kling sa att han trodde jag skulle vara tillbaka om ett år. Sånt är ju roligt att höra. Blir ju typ generad. Tycker inte om att skryta egentligen men nu är jag så himla stolt över mig själv :D 
 
Stackars B höll på å få en chock när jag sa på eftermiddagen att dom fick klara sig utan mig sen. Han hade fått för sig att jag skulle sluta nästa onsdag. Stackarn! Skulle nog ha påminnt honom i morse. 
 
Lite bilder från sommaren. Några som jag inte visat tidigare och några som ni sett. 
 
 
Bygget sista dagen. I morgonsolen. 
 
 
kommer sakna mitt kontor lite
 
 
 
 
 
De la första strängen asfalt idag
 
 
 
För några veckor sen
 
 
Kom dit en morgon när det hade regnat under natten. Då hade det bildats snygga mönster av vattnet på parocen. 
 
 
 
Mina snygga arbetskläder fick jag ha kvar i alla fall :) Gött! Trivs väldigt bra i snickarbyxor nu faktiskt. Många fickor, det passar mig det! ;) 
 
 
Det känns även helt okej att börja skolan igen. Har ju inte "pluggat" på riktigt sen i början av april. Och så ska det bli kul att träffa alla igen :) Vi är några tjejor som tänker börja första dagen med att gå ut och äta lunch ihop. Det blir trevligt! :) 
 
Imorgon tar jag bussen till Årjäng och under helgen ska vi måla mormors hus med mamma, pappa, Erik, moster, kusiner och Niklas. Blir säkert kul :) 
 
I måndags va Ingemar här och byggde en trappa till katterna så vi ska kunna ha dom ute :) Blev jättebra. Så nu tränar vi att ha dom ute en stund varje dag. Har även skaffat halsband till dom. Så söta de blev i halsband! :) Har tyvärr inga bilder på när de va ute men Niklas har så ska sno dom.
 
 
Katt-trappan
 
Puss och Kram
 
 

Kommentarer
Postat av: Lena

Du kan säkert inte hålla dig borta från bygget!! Härligt att du haft så Bra sommarjobb! Kram!!

Svar: haha nej säkert inte :) Ja jag är jättenöjd! Kramar
Linn

2013-08-21 @ 22:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback