Underbara dag

Hej!
 
Idag har jag en så otroligt bra dag! När jag satte mig i bilen efter jobbet satte jag på musik och sjöng hela vägen för jag va så glad, haha. Töntigt jag vet!
 
Det var en väldigt bra dag på jobbet. En liten knut jag haft i magen försvann och när chefen kom och hälsade på så tyckte han allt såg bra ut. Han tillochmed berömde mig och sa att jag hade gjort ett bra jobb! :)
 
Jag har väll själv tyckt att det gått ganska bra för mig men det va underbart skönt att få höra det. Det har ju liksom inte varit någon katastrof men jag har ju dålig koll på hur saker "brukar gå till" så det har vart svårt att veta hur bra jag har skött mig. Alltid bra med feedback och jag älskar ju beröm ! <3 Gör mig varm i hela kroppen.
 
Så när arbetsdagen var slut ville jag belöna mig själv lite så smet in på Lager 157 och köpte en tröja jag kollat på tidigare. Man får unna sig ibland ;)
 
Just nu känns det så himla bra med jobbet. Jag trivs så bra ute på bygget, så det hade ju vart surt att få höra att man va dålig på något man tycker om att göra. Nu fick jag istället höra att jag var ganska bra på något jag tycker om att göra. Jättekul! Det gör ju att min utbildning och mitt val av karriär känns ännu mer rätt.
 
 
 
Så här smutsig blev jag på jobbet igår! haha :D
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback