Baka med kärlek <3

Halloj i stugan! 

Nu för tiden har jag egentligen ganska mycket att skriva om men ingen tid att skriva på. Tråkigt. 

Tar mig lite tid nu iaf och skriver om dagen :) 

Har bakat med Frida :) jättemysigt och gott! 

Vi baka lussekatter och pepparkakor. 




Gjorde lite julpyssel också

Och så fick jag denna fina av Frida i adventspresent! <3 


Söta du! Du betyder så mycket för mig! Helt underbart med en extra-syster när man inte har nån riktig. Kommer alltid känna mig som din storasyster och känna ett visst ansvar för dig. Du som är yrvädret av oss ;) du som brytet ben och har dig. 

Älskar att vi kan prata om allt, som systrar gör. 
Och som vi sa i bilen om att vi vill bevara och föra vidare våra föräldrars traditioner, och att våra barn kan bli lika nära varann som oss. 
Äkta syskonkärlek! <3 

Kommentarer
Postat av: Lena

Va GOTT!! En Mysig extra-syster du har......Kram!

Svar: Ja hon är Bäst! :) du har ju härliga riktiga systrar ;) kram
Linn

2013-12-08 @ 11:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback