21 ÅR!

Hipp hipp hurra! 
 
Tänkte det är lika bra att jag skriver lite nu medans jag har tid, än att jag ska skriva ikväll och så glömmer jag ;) Har haft en underbar födelsedag än så länge. Starta tidigt med söta meddelande på facebook och sms. Va på ett corepass halv 9 i morse. Låter kanske konstigt att träna på födelsedagen men det va faktiskt skönt. Träna på morgonen är ju så skönt också :P Sen så va vi bara typ 4 st på passet så det tog riktigt bra. Sen så hade ingen lärare idag så hade inte brottom till nån lektion utan tog mig lugnt till skolan. Räknade till typ 1, då slutade Frida skolan så åkte in till stan och mötte henne. 
Sötnöten bjöd mig på fika <3 fick veta sen att hon hade ringt sin far tidigare och sagt att hon skulle fika med mig och fått pengar av honom. Men det är väll tanken som räknas ;) haha. Världens bästa och mysigaste extrasyster har jag i alla fall <3 Gick en tur på stan med och titta. 
 
Nu är jag hemma, grejar lite och ikväll kommer Niklas familj hit på födelsedagsfika :) 
 
Tror förresten jag drunknar snart i "grattis" på fb! :D haha men det är sååå uppskattat ska ni veta. Så puss på er alla söta! <3 Ni gör verkligen min dag.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback