Besök

Hejsan :)

Ligger nu i sängen och är nöjd över dagen. Jag och Elin gjorde klart det vi behöver i vårt projekt som ska in på måndag. Sen kom min moster, man och kusiner hit. De hade med pizza, vi prata och spela tv-spel. Till och med moster, bengt och jag testade spela :) gick väll sådär haha. Fick ännu mer presentkort så hoppas på att köpa upp några under helgen ;) hihi

Sen ringde Maria så fick en skön lång pratstund med henne :) du trevliga människa! Kom som vanligt fram till att vi måste ses snart ;) haha <3

Nu ska jag sova fast jag har sovmorgon till halv 8 imorn. Sen blir det nog ett powerstep pass innan jag tar helg :)

Puss och kram på er!


Kommentarer
Postat av: Lena

Va TREVLIGT!!!

Svar: Ja det va så trevligt så ;)
Linn

2013-03-01 @ 18:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback