Dagdrömmar..

Sitter och kollar hemnet på mobilen och drömmer mig bort en stund :) jag är bra på det. Ibland längtar jag såå mycket till vi skaffar hus!
Just nu är jag jättenöjd med vart vi bor. Jag älskar området, lägenheten, ja allt! Och jag gillar när vi fixar med lägenheten. Jag vet att vi kommer bo här ett tag och jag trivs jättebra med det :) Men jag vet också att nästa gång vi flyttar kommer vi flytta till hus. Det vill både jag och Niklas. Men det får bli när vi båda har jobb och bi behöver mer utrymme.


Men jag gillar att drömma mig bort ibland och hoppas att vi nån gång kommer hitta vårat drömhus <3 hustokig som jag är! Hihi

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Lena

Drömmar Måste man ha.....Jag kollar ofta på hemnet. Tycker det är KUL att se på hus. Kramis!!

Svar: Ja drömmar är bra :) det är ju så kul och titta på hus <3
Linn

2013-02-10 @ 14:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback