Endless vinter...

Hej! Även om det redan är onsdag så måste jag berätta om helgen :) va ute på tempel på nystartsfesten i fredags. Det va jättekul! Så roligt att va ute med Matilda igen :) och vi dansade till efter de hade stängt haha. Va hemma vid tre på natten. Sen tidigt på lördagen kom Lena och Ingemar och hjälpte oss med tapetsering av hallen. Det är inte klart än men påbörjat iaf och tapeten blir jättefin! :) de stanna hela dan och vi åt tacos och myste. Sen kom de på söndag med och greja, men inte lika länge.
Ser så mycket fram emot när hallen är klar.


Igår va jag på bio med Frida :) vi såg den svenska filmen Ego. Den va bra faktiskt :)

Och imorn ska jag och två till från skolan på studiebesök på en byggarbetsplats. Vi ska se på när de gjuter. Det ser vi fram emot.

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Matilda

Ja, förra fredagen var verkligen bra! :) Hoppas du kan komma på fredag på inflyttningsfesten, det vore kul!!

Svar: Ja det va det! :) Ja va kul med inflyttningsfest! Men jag kanske kommer nån dag innan och fikar? ;)
Linn

2013-02-09 @ 19:58:21
URL: http://tiddelipommm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback