Friday

Hej! Ligger nu i soffan hemma på Bellevue med godisf framför mig och älskling breve mig <3 ska snart sätta på en film också, men spörs väll om jag kan hålla mig vaken genom hela ;).
Idag har dagen varit lite upp och ner.

Vi hade första deltentan i stålkonstruktion i morse men jag hade glömt att anmäla mig till den:( så jag gick dit och chansade för om nån som anmält sig inte kommer så kan man få dens plats. Men alla kom så jag fick inte göra den :(. Men det kanske va lika bra för fick höra sen att den va svår. Så nu satsar jag på att göra den vid sluttentan istället :)

Sen skulle jag och Elin jobba projekt och då fick vi reda på massa nya grejer, att vi räknat fel och att lärarna lagt till fler saker till projektet. Vi som trodde vi va klara! Nej så lagom irriterade börjar vi sätta igång med vad som ser ut som ett evighetsprojekt med att ändra allt.

Men det gick förvånansvärt fort så det vi trodde skulle ta upp våran helg och hela måndag va klart ve kl.2. Haha smarta vi som skrev in allt på datorn från början så va det lätt att ändra. Då vart man på lite bättre humör :)

Hade sen tänkt att gymma lite efter skolan men då Jaqueline och hämta mig så körde runt på dom ett tag så hann inte träna :(

Nej nu blir det film :) så puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback