hallen

Tja! 
Igår kom vi ännu ett steg närmare en färdig hall :) Skönt! och snyggt blir det! Därför kände jag att det va dags för lite före och efter bilder bilder här på bloggen :) Det är ju som sagt inte helt klart än men bara småsaker kvar. Kommer nog upp lite mer grejer på väggarna ikväll. 
 
Så här såg det ut innan, då när vi började slipa. 
 
Efter! Inte helt städat och så men tapet och lister på plats :) Och nyckelskåpet. 
 
Födelsedagspresenten från mamma och pappa :) Men jag valde själv. och självklart är jag ju sämst på att ta bilder så bara så ni vet så sitter den rakt på väggen ;) 
 
Före
 
Efter. 
 
Passar på att slänga in lite bilder på fina presenter jag fick också:D 
 
Från Älskling! 
 
Från Fam Johannesson :) Halsband och äggkoppar.
 
 
Från farfar <3
Tack så mycket alla! 
 
Sen så är jag rätt så trött på csn just nu. Skolan har ju kronglat med mina betyg så nu mailade jag csn för att fråga hur det blir med min studeiförsäkran. Fick typ detta till svar: ja vi ser att dina poäng har kommit in och en handläggare kommer titta på ditt ärende. Hör av dig om du har nån mer fråga. 
 
Ja för det va ju svar på min fråga!! INTE! Men hoppas det framgår ändå sen. Annars fick jag ett nummer så jag kan ring och prata med dom. Kul bara att jag fick vänta från mån till tors på det värdelösa svaret. :@
 
Puss och Kram 

Kommentarer
Postat av: Lena

Snygg hall.....Ha det så Mysigt i morron med släkten!! Puss o Kram!!

Svar: Ja det blev så bra :) tack det ska jag! Kram
Linn

2013-02-22 @ 20:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback