In my heart...

Hej hej! Söndag idag och jag ligger i soffan och kollar lite halvt på längdskidorna :) det verkar gå bra för Sverige.

Både igår och idag vakna vi ganska tidigt, för att va helg. Delvis på grund av Zelda.

Igår kom min morfar och hans sambo och min bror hit :) vi fikade och pratade och sen åkte morfar men Erik stanna kvar. Vi köpte pizza och myste. Sen stannade Erik och kolla på film, star wars, med oss. Massa egentid med min bror! Härligt! Vi bänkade oss i soffan och han hjälpte mig med mina spel på mobilen :) tycker vi har fått så bra relation sen vi flytta hemifrån ( han har flyttat hem igen). Inte för att den va dålig innan, absolut inte. Men det har bara blivit bättre :) synd bara att vi inte pratar och träffas oftare. Men han jobbar ju och jag pluggar under vardagar, sen brukar han ha tusen grejer på helgerna och jag försöker ladda upp mig efter skolan. Vi lever lite olika liv men jag älskar han och är glad att jag har honom <3

Vid 9 på kvällen skrev Timmy och fråga om vi ville komma till Kil och se på film. Fast vi redan hade sett en film så satte vi oss i bilen efter Erik hade dragit och va hos Timmy efter 10 nån gång. Det va bara han och Viola hemma och de hade ingen soffa så vi satt på kuddar på golvet haha :) men vi såg på film och åkte hem vid 1.

Igår va vi även på stan en sväng så nicklas fick bytt batteri i sin klocka och vi köpte en burk till kaffe och en ny stekpanna.


Kommentarer
Postat av: Lena

Snygg burk!! Bra med ny stekpanna!!! Kramis!!

Svar: Ja den gilla jag :) aa vi behövde verklien en ny. kramar
Linn

2013-02-24 @ 17:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback