Klagingdag

Tja!
Det blir kanske inte så kul för er att läsa ett inlägg där jag klagar på allt idag. Men om ni har haft en okej dag så kan ni ju läsa och så känns kanske er dag lite bättre :)

Det började redan 5.30 imorse när Zelda fick för sig att alla grejer på mitt nattduksbord skulle ligga på golvet och började putta ner dom en efter en. Jag försökte lite yrvaket att få bort henne men jag har ju världens envisaste katt! Sen såg jag på klockan stt det va 40 min till min klocka skulle ringa. Så jag ville sova de 40 min så bestämde mig för att nu skiter jag i detta, hon får härja som hon vil, jag ska sova! Men det gick ju absolut inte när det bara dunsar grejer hela tiden. Sen gick hon över till niklas nattduksbord och fortsatte där så niklas vakna. Han fick väll bort henne för hon lämna sovrummet. Men då hör jag hur hon börjar leka med nått i hallen, som också dunkar!! Man kan bli knäpp för mindre. Så idag när jag ska ut med Matilda ikväll så vakna jag 5.30, ingen bra början.

Sen så är det mycket kallare idag än igår. Tack för den! Kommer frysa ihjäl ikväll :(

Sen så kronglade det såklart på skolan så vi blev kvar till 4 :(

Nej nu måste jag berätta om det roliga som hände idag :) vi har fått en parkeringsplats med motorvärmare! Gött! Eller vi komer få, ska skrivas på lite papper och så :) vi har ju stått i kö till parkering sen vi köpte lägenheten.

Lite snygga teckningar jag rita på Elins Ipad när jag fick tråkigt på skolan :)


Kommentarer
Postat av: Matilda

Det var en kul utgång!! :)

Svar: Ja det va de :) får bli igen.
Linn

2013-02-02 @ 22:12:38
URL: http://tiddelipommm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback