Lite innan...

Hej! Lördag idag :)
Hela denna veckan har gått så fort för att jag va sjuk tis tor. Man missar ju så mycket när man är borta. Och vi skulle köpa nya böcker på tisdagen så dom hade ju inte jag så jag kunde inte läsa eller räkna nått när jag va hemma. Töligt! Så, så fort jag va feberfri på torsdagen så åkte jag till skolan. Men det va en lång dag med redovisningar och jag tänkte att nu får väll kroppen en chock så jag ligger golvad igen på fredag, men då vet jag iaf vad jag kan göra hemma. Men chocken va nog va jag behövde för jag vart frisk och kunde gå på fredag med, och göra tenta.

Nu sitter jag här på lördagkväll och försöker räkna ikapp det jag missa. Idag kom mamma och pappa hit och firade mig :) jättelängesen de va här ju! Synd att inte hallen va klar. Men ingemar va här idag med och tapetserade. Så nu ör lite mer gjort, så kommer han imorn också. Men mamma och pappa hade med present, tårta och blommor :) så vi fika och hade mysigt, såg på skidor och prata. De åkte vid fem. Jag tänkte egentligen fira min födelsedag nästa lördag men de kunde komma då utan de kom idag istället :)

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Lena

Mysigt!!! Fin tårta o blommor!!

Svar: Ja och god va tårtan med :) fråga Ingemar, haha
Linn

2013-02-18 @ 19:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback