Sick glases

Hejsan!
Här ligger jag i sängen och bara tittar på tv med feber.
Katterna kommer och lägger sig och gosar med mig då och då.
Jag va väldigt trött igårkväll men trodde det va efter powerstepen, gick och la mig tidigt och frös :( imorse gick jag upp ve 6 för skulle va på skolan 8 och jobba med Elin och Louise. Kände mig fortfarande trött och tung i huvet men ändå lite pigg. Så räknade med att åka till skolan. Trodde mest jag va trött för Zelda väcker oss några gånger på natten och jag är inte van det, brukar sova hela natten. Men tänkte jag kollar temp ändå så jag kan bevisa för mig själv att jag bara är trött och kan åka till skolan. Men termometern visa 38,3! Jahap bara att gå tillbaka till sängen och krypa ner breve älskling igen. Det händer egentligen en del på skolan idag som jag inte vill missa men känns mest sjyst mot dom andra att stanna hemma. Jag skulle inte vilja att nån annan i klassen kom med feber och smittade andra. Så hoppas hoppas jag kan gå imorn!! :)


Sen ringde Niklas på lunchen och berätta att han varit hos optikern och att han ska få glasögon! Han har ju haft ont i huvet och känt sig hängig av och till ett tag nu så han va på vårdcentralen förra veckan. Där trodde de att det va spänningshuvudverk men tyckte han skulle kolla synen också. Så det gjorde han idag och det visa sig att han har brytningsfel och behöver glasögon på heltid. Han sa att det va en upplevelse att testa ögonen och märka hur dåligt han sett :) så nu har vi snart glasögon bägge två. Snyggt par! Men är så glad att de hittade felet och hoppas att hans huvudverk släpper.

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Lena

Krya på dig!!! Puss o Kram!!

Svar: Tack! Ha så kul i stockholm :) kram kram
Linn

2013-02-12 @ 18:39:12
Postat av: Matilda

Åh, vad tråkigt! Jag ligger i soffan och tittar på serier men har inte feber tror jag, bara förkyld. Hoppas vi blir friska snart!! :)

Svar: Det är ju skönt iaf :) ja jag blev ju frisk efter två dar så det va snabbt :)
Linn

2013-02-13 @ 18:50:52
URL: http://tiddelipommm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback