dishwasher...

I förrgår så beställde Niklas en bänkdiskmaskin till oss :) 
Guud så gött det ska bli!! Vi är såå sjukt trötta på att diska båda två nu så vi kände att det va dags för en diskmaskin. Idag fick jag veta att den kommer redan på måndag mellan 1 och 3 och Niklas va tvungen att va med då och legitimera sig så jag kommer ha min gubbe hemma mellan 1 och 3 på måndag. Härligt! :D 
 
 
 
Man blir ju lite trött på att diska när man växte upp med diskmaskin hemma och sen diskade jag för hand bara åt mig själv i tre år i arvika och sen diskat för hand i 1,5 år här i karlstad. Fast jag och Niklas har ju turatsa om såklart. Är inte så mycket till husmor jag, tycker inte om att laga mat, diska eller städa men det får väll Niklas leva med :) 
 
Puss och Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback