Fina ord som värmer

Hejsan!
Igår va vi ju hos svärföräldrarna i norsbron :) lika trevligt som vanligt. Vi fick mat och kaffe, kollade på serier och tjöta. Sen upptäckte jag att de hade det där toalettpappret ni vet som dom skrivt saker på. När det pappret kom så köpte jag det inte för tyckte det va ett jävla reklamjippo bara. Men nu när jag satt där så va det faktiskt ganska trevligt att läsa lite på toapappret haha :). Man ville ju typ dra fram mer papper och läsa mer. Men det va väll det som va tanken med det. Det va ju så söta texter en del. Så håll till godo

Det om moster skickade jag till min moster på fb och det uppskattades ;)

 

 
 

Kommentarer
Postat av: Lena

Otroligt FINA budskap!!!

Svar: Ja jättesöta :)
Linn

2013-02-02 @ 18:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback