Onsdag

Hej!

Denna onsdag började ju inte så bra :( Zelda spydde i hallen! Som tur va så va jag tvungen att gå till bussen då så niklas fick torka :)

Sen va det föreläsning 9-12 och efter det drog J och E en sväng på gymmet men jag och Elin skulle göra grupparbete så jag kunde inte hänga med :( men när vi slutade räkna vid 3 så gick jag själv till gymmet en stund.

Nu är jag hemma och väntar på älskling så ska vi åka till Norsbron sen :)

 

 

"Det gör ont varje gång jag ser ditt
namn.Det gör ont när jag ser dig
ha roligt utan mig. Det gör ont att
inte kunna prata med dig om det.
Det va du som sårade mig och
ändå känner jag mig som den
onda och elaka. Det gör ont att
inte kunna
finnas där för dig när
det hände.
Men huvudsaken för
mig är ju
fortfarande att du har
det bra.
"

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback