välkommen hem ..

Jahap, då va man hemma igen efter allt nyårsfirande :) 
Niklas har börjat jobba igen men jag har några dagar kvar till skolan börjar. Det kommer väll bli lite trist att va hemma själv snart men jag njuter av å va ledig.
 
Tänkte skriva lite om julklapparna jag gav till mamma och Lena :) Har velat göra det tidigare men va ju tvungen att vänta till efter jul :) 
De fick var sitt armband från roxannassmycken, Det är alltså en tjej som heter Roxanna som gör armbanden helt som man vill ha dom. Man får välja färg, berlocker, man kan skriva mm. Roxanna har haft cancer och säljer smyckena till förmån för cancerfonden. Jag blev såå lycklig när jag hittade hennes blogg och armband, tyckte det va en så fin sak att göra. Sen va ju armbanden jättefina! Det va en stund innan jul så jag bestämde direkt att nån skulle få det i julklapp. Jättebra gåva att ge bort tycker jag, både min mamma och Lena har många smycken redan men detta blir ju speciellt för det går pengar till cancerfonden och så valde jag att skriva första bokstäverna i deras barns namn på armbanden så de blir lite mer betydelsefulla. Jättefina att ha till vardags :) 
Jag kommer nog köpa ett till mig själv också ;) hihi
 
Roxannas blogg och smycken hittar ni 
här: http://sannassanna.blogg.se/
och här: http://roxannasmycken.blogg.se/
 
 
 
Ja nyår va ju lika lyckat som vanligt :) 
Vi åt trerätters och sen spelade vi spel, kolla på tv och raketer och skickade upp rislycktor. Blir en bildbomb på det ;) 
 
 
Min snygging vid maten :) <3 
 
 
örhänge och manikyr 
 
 
 
irish coffe
 
Sen ville Niklas mormor ha kort på oss tjejer med rött läppstift :) haha 
 
 
 
André släppte iväg den första rislycktan och den hamnade i grannens träd en stund innan den slet sig loss och steg upp i skyn. Den andra skulle ingemar och tvillingarna få iväg men den lyfta aldrig utan blåste bara hit och dit och hamnade på marken. 
 
 
 
Jag och min älskling önskar Gott Nytt År till er alla! <3 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lena

FINA kort!!! KRAM!!

Svar: Tack! :) Det va så trevligt.
Linn

2013-01-03 @ 19:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback