17 juli 2013

Nu har dagarna gått i ett så jag har inte hunnit blogga om helgen.

På fredagen hade vi tagit ledigt från jobben för Niklas morfars begravning. Men vi va ändå tvungna att gå upp vid 6 för att åka till södertälje. Kl 10 var vi framme vid kyrkan i Nykvarn där begravningen hölls. Det var en jättefin begravning Och så var det ju kul att träffa alla Niklas släktingar som bor där.

Kvällen spenderades hos Niklas morbror med familj i södertälje där vi grillade och herregud vilket väder det va! Varmt och soligt. Avslutade kvällen med volleyboll på stranden, men jag va lika dålig som vanligt så jag lekte med barnen vid vattnet ist ;).

 
 
 

Vi sov där och dagen efter bestämde sig killarna för gå på bio. Först hjälpte vi till att städa ur niklas morfars lägenhet sen åkte vi tillbaka till André. Killarna gick på bio på heron city medan jag stanna kvar hos Annso och barna. Vi lekte och solade så jag brände mig på axlarna :S 

 
 


På kvällen fick killarna springa av sig på fotbollsplanen innan vi åkte de 30 milen hem.

Söndagen bjöd också på mycket bilåkning. Vid 11 packade vi in oss och svärföräldrarna i deras bil och åkte till Lidköping där deras nya båt låg. De har bytt från motorbåt till segelbåt så hoppas vi får testa segla med dom nån gång. Det var iaf en jättefin båt och jag hoppas dom blir nöjda :)

 


Vi hjälpte dom att packa upp lite och åt mat ihop och myste i båten. Jag tror kl va ca 7 när vi lämnade dom i båten för att börja deras båtsemester och vi tog bilen hem. Önskar dom en riktigt skön semester!

 
 
 
 
 



Jag gillar dom här helgerna när man hittar på saker men det va tur att vi va lediga på fredagen för helgerna går ju såå fort! :(

Igår va Keith i kd så han kom förbi en stund och vi spelade minigolf, åt glass och sen såg vi en film. Det var trevligt! :)

 



Är avundsjuk på dom som har semester nu men om 2 år hoppas jag att det är min tur att ha semester. Får väll stå ut med att jobba nu när jag har tagit mig in i byggbranschen och bara har ett år kvar på skolan. Ett år som jag hoppas går fort!

Puss och Kram 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback