2 juli 2013

Idag va en sånn där dag då jag verkligen trivdes på jobbet :) Jobbade i lagom tempo och det flöt på, så jag kunde gå exakt 4. Va heller inte helt slut när jag kom hem utan hade lite energi kvar till att greja hemma. Sånna dagar känner jag verkligen att jag kan tänka mig att jobba med detta på heltid framöver. Har ju varit på kontoret nu i tre dagar men går det som jag tänkt så blir det tillbaka till välsviken imorn. Och nu när det känns som dom är nöjda med mig så blir det ju roligare. Det är så himla nyttigt och bra att få se olika saker i branschen. Får väll se vart jag hamnar sen ;) 

 

 Igår var det 1 år sen. Jag tänkte på dig och läste allt fint på fb. Kan inte fatta att det gått ett år samtidigt som det känns som det va längesen du försvann. Jag kan inte säga att jag saknar dig för så väl kännde vi inte varann på slutet men jag tänker på dig och på dom som fortfarande sörjer dig. Jorden förlorade en stjärna och himlen fick en till<3

 

You don't have to feel like a waste of space
You're original, cannot be replaced
If you only knew what the future holds
After a hurricane comes a rainbow

Maybe you're reason why all the doors are closed
So you could open one that leads you to the perfect road
Like a lightning bolt, your heart will blow
And when it's time, you'll know.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback