2013-07-08

Hej! 
 
En spännande måndag följde efter en spännande helg. 
Får väll börja med helgen :) 
På lördagen åkte vi till Karlskoga för att hänga en dag med Elin och Erik. Vi började med att åka vattenskoter, det va kul men lite ovant :) Måste vi göra igen! Efter det köpte vi grillmat och åkte till en camping som har en strand. Jättefin badplats var det. Där badade vi och grillade och pratade en massa ;) Sen tog Erik oss på en guidead tur på Karlskogas smalaste och brantaste vägar :D haha. Avslutade hemma hos dom med att spela "med andra ord". Så himla rolig och skön dag! Elin och Erik är ju så skönt par också :) Sen att dom klaffade med Niklas va ju jättebra, så det blir att träffa dom mer. Inte förens vid 1 var vi hemma :P 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
På söndagen tog vi det mest lugnt och var så mycket utomhus som vi bara kunde. Cyklade in till stan och åt jättegod glass på Carli :) Kan rekomenderas! Shoppade lite. Hem till tvätten. Sen cyklade vi till grillen och käka mat :) Städade lite och så. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Idag var det dags för jobb igen. Jag började på kontoret och fick i uppdrag att åka runt till lite företag och lämna uppgifter. När jag ringde till T som jobbar på ett företag som vi har mycket kontakt med så blev han jätteglad när jag sa att jag skulle komma dit. "Då ska vi prata flygplan!" sa han. Han är nämligten sjukt intresserad av jakt och flygning. Han har tjatat på mig både om jaktlicens och flygarcertifikat. Så när jag kom dit bjöd han på kaffe och berättade en massa nyttigt om bygg och om hans branch mm. Sen flygningen då såklart :) Men nu ska ni få höra! När han får en ledig tid så ska han ringa mig så ska jag få åka ut till Karlstads flygplats och få åka med honom i planet! Sååå häftigt! Och inte nog med det! När vi är uppe i luften kan jag få testa att ta över spakarna och styra lite om jag vill!! Hur sjukt är inte det??? haha hoppas jag vågar bara :O Är ju spännande bara att sitta bredvid. Nej guud va häftigt det ska bli! :P 
 
Sen var det dags för mig att vara på välsviken igen. 
 
Och på eftermiddagen fick jag lite panik. Sån där "vart tar tiden vägen?"-panik när jag såg att en kille i Årjäng som jag trodde gick i min klass på högstadiet hade gift sig!! Herregud liksom! lika gamal som jag. Sen kollade jag upp det för jag minndes dåligt och då visade det sig att det inte var han som hade gått i min klass utan hans storebror som hade gift sig. Phu! Tills jag såg att storebrorn va 91:a :S Panik igen! Bara 1 år äldre än mig ju :O. 
 
Det är ju som att jag skulle gifta mig nästa år. Vilket iofs inte skulle vara så konstigt. Jag har ju hittat mannen jag vill gifta mig med och att gifta sig när man är 22 år är ju inte så ungt egentligen. Men just tanken på att dom som är lika gamal som mig (el. 1 år äldre) börjar gifta sig är lite skrämmande. Det känns ju som jämt nyss som vi sprang runt i 7e klass och var bara barn allihop! 
 
Ja en riktigt händelserik dag iaf som jag hoppas får en lugn kväll för jag ska gå på bodybalance och försöka varva ner lite :) 
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback