2013-07-25

Det är ju nästan farligt att jobba breve lager 157 :) haha. Nej men man blir ju lite sugen när man ser det varje dag. Så idag fick det bli en tur in efter jobbet.

Det blev lite basics i form av strumpor och trosor. Sånt som går åt ;) och två vanliga linnen. Jag behövde ett vitt för mina vita linnen har en tendens att försvinna :( så fick det bli ett svart också. Sen en stickad goströja :) kanske konstigt att köpa en stickad tröja mitt i varmaste sommarn, men för 50 kr kan man ju inte låta bli ;) får spara till hösten eller när kvällarna blir kallare.

Sen ångrar jag att jag inte köpte en top med vingar-tryck som jag testade. Får nog gå in igen nån dag ;)

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback