Bad mood . ..

Måste erkänna en sak här nu. ....
För idag var jag med om något som inte händer mig speciellt ofta. Jag blev på "dåligt-hungrig"-humör. För er som inte vet så är det när man blir på dåligt humör för att man är hungrig.
Vissa personer blir så.
ofta.
Min pappa tex, blir så typ varje gång :) haha. Jag blir det väldigt sällan, men det händer.
 
Idag hade jag den oturen. :( 
Just med mig så blir jag som en helt anna person. Tänk er pms deluxe typ! Jag blir så sjukt irriterad och trött på allt. Vad än jag eller någon anna gör så blir jag frustrerad. Min annars så långa stubin krymper till ingen alls. Helt sjukt! Jag får sitta och bita mig i tungan för allt jag säger är så otrevligt. Väldigt konstigt för jag är typ aldrig otrevlig. tycker inte om att vara det. Men när jag blir sånn här så bara kan jag inte vara trevlig för jag stör mig på precis allt
Just idag så kronglade det så klart med grillningen också :( :( Det var riktigt nära att jag börja grina där. Det stog upp i halsen på mig. 
 
Det är ännu läskigare för jag märker verkligen att mitt humör vänder, hur irriterad, frustrerad och otrevlig jag blir. Men jag kan inte göra något åt det! Annat än äta. och försöka att inte öppna munnen för ofta. 
 
Det spelar ingen roll vilka som är med. Jag blir ju typ trött på mig själv! Skulle kunna sitta i ett rum helt själv och ändå vara på lika dåligt humör. 
 
Men men det är väll tillåtet att vara sur ibland. 
Och mitt sura humör går ju över ganska snabbt. När jag fått mat. 
 
Herregud säger jag bara! Va märklig man är! :D haha 
 
Söta Niklas börjar ju märka direkt när jag blir sånn så han försöker få i mig mat så fort som möjligt <3 Stackars folk som är runt mig då. Idag gick det ganska bra, jag satte mig i ett hörn med antagligen världens största underläpp. Förra gången skällde jag på alla, och högg på allt dom sa. 
 
Så. 
Nu vet ni. 
Så om ni träffar mig och jag är på jordens sämsta humör så testa ge mig mat :) haha 
 
Ha det gött! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag blir så där jättelätt när jag är hungrig ;p

Svar: Tur att det inte bara är jag då ;) :P men va jobbigt det är...
Linn

2013-07-21 @ 12:28:18
URL: http://tiddelipommm.blogg.se
Postat av: Matilda

Inte kul!!

2013-07-21 @ 12:29:26
URL: http://tiddelipommm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback