Glädjeinlägg

Går runt här på jobbet i ett glädjerus! Så himla glad och nöjd :)

Så nu på lunchen var jag tvungen att skriva av mig lite ;)

Dagen började lite motigt eftersom jag har gått några dagar med frågor jag inte får svar på :( ingen som kan svara mig. Och idag är ju liksom veckan slut och min tid börjar rinna ut.

Men sen efter 11 kom chefen förbi och han va på strålande humör och tyckte allt såg bra ut och sken som en sol! Så jag bara sög åt mig. Fick svar på min viktiga fråga och sen drog han.

Sen så är jag väldigt nöjd med mitt team där inne på bygget :) för vi är verkligen ett team. Hjälps åt en massa och löser saker tillsammans.

Jag är såå nöjd för nu går jag mest runt inne på bygget (det är svalast där) och grejar och pratar. Har verkligen fått bra kontakt med alla nu och kan prata och ställa frågor.

I början satt jag mest på kontoret och undrade vad jag gjorde där ungefär men nu vågar jag fråga folk och dom kommer till mig och frågar. Kommunikationen är verkligen viktig!!

Och när dom kommer med problem/frågor så försöker jag ta tag i /ta reda på direkt. Så dom känner att jag lyssnar på dom, det tycker jag är viktigt.

Har pratat en del med dom här nu och lärt känna de flesta så nu pratar de även privata saker med mig och frågar om skolan och vart jag kommer ifrån och så. Väldigt roligt. Sen har jag även varit väldigt ärlig med vad jag kan och inte, mina begränsningar, och det tror jag bidrar till att de sammarbetar bra med mig och hjälper mig komma med bra lösningar.

Har tex en underbar målare som pratar och skojar med mig och som har sagt att han kan hjälpa till å gipsa! Supersnäll.


Just nu trivs jag verkligen på jobbet och ska försöka leva på det glädjerus under helgen :)

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback