kvällstur

Hello! 
 
Ska ju försöka att inte skriva för mycket om träning men idag måste jag. 
 
Skaffade ett sportarmband för telefonen här om dagen så var ju tvungen att testa det på riktigt idag. Så det fick bli en lugn gå-jogg-tur på 4 km i kvällssolen. 
 
Jätteskönt var det verkligen! Bara att få komma ut! 
 
Det var perfekt väder, lagom varmt och gott om frisk luft. 
 
och kroppen känndes stark. Det märktes att träningen på löpbandet har hjälpt :) 
Jag tycker egentligen bäst om att springa utomhus men det har varit så jobbigt. Och så lätt på löpbandet. Så det har blivit konditionsträning på gymmet ett tag men nu var det skillnad. Så förhoppningsvis blir det mer springa ute. 
 
Jag tror jag har hittat en bra runda också. Mest platt men med en liten backe. Kommer nog tycka att den är för kort snart men det får jag lösa då. 
 
När älsklingen är borta några dagar och man går förbi de gamla fina husen på Romsta kan man inte låta bli att länga lite till hus och familjeliv. Det ser ju så charmigt ut på sommaren! ;)
 
Tog det ändå ganska lugnt idag och gick mycket. Det var så skönt med solen och luften och lukten av vilda hallon. Perfekt för en promenad (med lite joggning). Gillar att springa på kvällen också, fortfarande ljust men inte för varmt, och man får lite mer energi till kvällen. 
 
Nej kan inte säga mer än att jag njöt :) Armbandet funkade bra också. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback