organisera

Denna helgen har gått i organiseringens tecken. Vi har fixat ännu mer i lägenheten och det är ju sååå KUL! :D 
 
Helgen började med att vi åt middag på glada ankan på fredagen :) Jättegoda Rockburger. Men stora är de ;)
 
 
 På lördagen skulle vi bada men när vi såg att det skulle bli dåligt väder så åkte älskling och köpte en bokhylla :) och slängde den gamla. Sen skjutsade han sina bröder och jag blev själv med bokhyllan i kartonger. Började lite smått genom att slå i typ 100 träplugg (!) och skruva ihop några små delar. Sen när det blev för stort och tungt så kom älskling och hjälpte till. Vi tog en paus för att äta tacos. 
 
Gamla hyllan
 
Nya hyllan! :D 
 
Skulle ta en bild när den var tom men när vi hade byggt ihop den hade vi så bråttom att bestämma vart vi skulle ha alla grejer så jag hann inte :D haha 
 
Kvällen spenderades hos Timmy och Viola med att se på film :) Memento. En bra men skruvad film. 
 
Idag blev det en tur till Ikea och jag köpte en ställning med trådbackar till garderoben. Har stört mig länge nog nu på att garderoben inte funkar för mig. 
 
 
Satte även ihop den själv :) med lite hjälp från älsklingens muskler :P 
 
 
Vi har mycket garderober i lägenheten men dom i sovrummet är väldigt dåligt planerade med lite hyllor och mycket plats för galgar. Men nu har jag fått ordning och struktur i garderoben så det funkar bättre för mig. 
 
Så mycket organiserande och plockande denna helgen :) 
 
Puss och Kram 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback