Golden

Hej!

Denna helgen har spenderats en hel del i Kil :) på fredagen åkte vi till Timmy och Mikaela efter Niklas slutat jobbet och grillade. Dom hade barnvakt hela helgen och bjöd dit oss på lördagen också ;)
Så på lördagen åkte vi till Kil igen, men då hade de hämtat hem Viola. Hon är så himla söt! Och pratar en massa nu, är väldigt lillgammal också:) Niklas och Timmy satte ihop en gungställning till Viola medan Mikaela gjorde acrylnaglar på mig :D sen lekte Niklas och Timmy med Viola. Vattenballonger! Så både N och T va blöta sen :D haha älskar att se Niklas leka, han är så bra med barn! :)

Det tog några timmar med naglarna men såå fint det blev! :) Mikaela är så duktig. Hon skulle göra naglarna på flera studenter under helgen så hon övade lite på mig :P när man ser henne hålla på blir man ju nästan sugen på att testa själv. Hon har ju skaffat en massa kul glitter, pärlor, nagerlack i olika färger mm.

Jag brukar ju spara ut mina naglar men inte så här långt så det känns lite ovant. Men sen på kvällen kom jag på varför jag inte brukar spara ut mina riktiga naglar så här långt. Det är ju assvårt att ta ut linserna ur ögonen!! Det gick men det va inte det lättaste. Blir nog mycket glasögon nu ;) haha.

Sen är jag lite orolig för hur det sk funka på jobbet :S På kontoret är det ju inget problem med lite långa naglar men om ja ska ut på ett bygge under veckan kanske de är lite i vägen. Men det märks :) Just nu tycker jag det är jättekul och skulle gärna ha såna här snygga naglar jämt ;) 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback