Jobbar i solen...

Hej där!
Ja som sagt så skiner ju solen nu när jag jobbar. Men ska inte klaga! Jag har ju ett jobb :) som jag dessutom trivs med.

Och så har börjat med att följa med tjejorna här på lunchen när de går ut på promenad med hundarna. Nu när det är fint väder är det jätteskönt med en promenad på lunchen, och jag har ju ingen hund så om det regnar nån dag så kan jag stanna inne ;) hehe. Nej men det är kul att jag har börjat lära känna dom nu och kan följa med dom ut. Först i början följde jag inte med för jag våga inte fråga och sen så var jag oftast så hungrig vid tolv när dom går så jag orkade inte vänta till halv ett med å äta :) haha. Nej men tjejorna är nog dom jag kommer sakna mest när jag flyttar jobbet från kontoret till välsviken. Men jag kommer ju träffa dom ibland ändå ;) ändå ser jag fram emot att få komma ut på ett bygge. Få vara utomhus lite mer och framför allt vara med där det händer. Hoppas det blir snart :) nu ska jag fortsätta äta glass.

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback