Nya soffan :) :)

Nu får jag äntligen lägga ut bilder för min sambo!! Haha nej då, vi köpte ju soffa i onsdags och soffbord idag så han tyckte vi skulle vänta tills vi hade allt innan vi la ut bilder och det har han ju rätt i ;) som vanligt.
Så nu kommer det bilder. Soffan hitta vi ju för ett tag sen och bokade. I onsdags fick vi hjälp av snällaste svärfar och hämta den.
Självklart när vi packar upp den och ska sätta ihop den så har jag lite bråttom och tycker soffan ser helt fel ut. Jag får panik och börjar gasta åt niklas att vi har fått fel soffa och att han måste ringa Ingemar. Sen fattar vi hur det ska sitta ihop och ser att det visst är rätt soffa :) puhh! Då blev jag lugn igen.

Vi satte snabbt ihop soffan och konstaterar att vårt bord inte får plats. Precis som vi hade misstänkt. Så vi hade redan sett ut ett billigt bord på ikea. Spenderade kvällen med att mäta och fundera och planera.

Så när niklas hade slutat jobbet idag så åkte vi till ikea och köpte bordet. :) sen blev det lite tillbehör också ;)

Vi är såå otroligt nöjda!!! Älskar soffan och är så glada att vi hitta den. Verkligen perfekt! :)
Bordet passade väldigt bra till också tycker vi.

Så nu är alla välkommna hem till oss och provsitta :)
Puss och kram

 

 
Före
 

Efter. När vi hade fått in soffan bara :) Niklas damsuger.

Lita gilla också nya soffan :P

Sen kom bordet till. 

 


Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag kommer gärna och provsitter någon dag!! :)

Svar: Ja det tycker jag! :) Sen veet jag vad vi måste göra nästa gång vi dricker!! ;) ;) Shotta Fireball! Har du gjort det?
Linn

2013-06-27 @ 22:23:11
URL: http://tiddelipommm.blogg.se
Postat av: Lena

Kanon FINT blev det! Skön var den också! Kramis!!

Svar: Ja :) Vart jättebra. Ja uu va skön den är! :) Kramar
Linn

2013-07-04 @ 20:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback