Story of my life....

Vilken go vecka detta blev då :) skulle ha jobbat alla dagar utom torsdag men på onsdagen gjorde jag klart allt och de hade inget nytt jobba till mig så jag vart ledig fredag också :) inte för att jag hade nått emot att jobba fredag, jag hade ju ställt in mig på det. Men det är ju alltid skönt med en extra ledig dag. Men idag på min lediga dag så passade jag på att åka till örsholmen och testade biltvätten där som dom har tipsat om på jobbet. Våran bil va full av pollen på utsidan och damm och grus på insidan haha :). Så det blev en tvätt både på insidan och utsidan. Det är ett ställe ganska långt in på örsholmen där de tvättar bilen för hand, 99 kr för bara utsidan och 199 kr för både inne och ute. Såå värt! Att åka igenom en automattvätt kostar ju ofta över 200 och då är det ju bara utsidan.
Visst det här drivs av utlänningar, dom har ingen kortbetalning och jag vet inte hur noga dom är men känner ändå att det är värt det för det priset. Det blir ju minst lika rent som en automattvätt. Visst det bästa är ju såklart att tvätta bilen själv (billigast också) men när man bor i lägenhet och inte har tillgång till garageuppfart och vattenslang så är det ju prisvärt att tvätta där ibland :) de flesta på mitt jobb tvättar sina bilar där och några av dom har nya fina bilar som dom är rädda om så för mig känns det trygt att tvätta där om dom gör det.



Satt häromdagen och letade i bland kontakterna i telefon efter nummret till min optiker.
Och namnet och nummret till en som inte längre finns i livet kom fram. Vilken konstig kännsla det var.
Va gör jag nu? Ska jag ta bort den? Nej det kan jag inte. Men varför ska jag ha kvar det? Nån annan har säkert fått det nummret nu.
Tog till iaf bort det men vilken märklig kännsla det var att se namnet när man blädrar genom mobilen.


Story of my life
I was so rapt around your fingers so if i would have tried to leave you
You would have talkt me out of it. It was easier to ignore you.
It was immature and mean I know and I am so sorry.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Lena

FIN bilen blev! Puss!

Svar: Ja det vart den :) skönt för den va verkligen smutsig
Linn

2013-06-07 @ 21:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback