Cykling

Hej! Ligger nu i soffan och kollar på body of proof medan älskling ligger i sovrummet och ser på fotboll :) skönt med två tv, haha.

Igår fick älskling äntligen sina glasögon :D det är lite ovant för han, och för mig. Men han passar jättebra i dom. Min snygging! <3

Idag testade jag och Elin P ett nytt pass på livskraft (nytt för oss iaf). Spinning movie. Man ser på film på storskärm när man cyklar :) det va kul å testa. Passet va en timme och så kan man ha pulsband på sig om man vill och se sin puls på skärmen. Vi hade inga pulsband denna gången men det blir det nog nästa gång :)

Det är så kul och testa nya pass och hitta nått man gillar :) trodde aldrig jag skulle orka cykla i en timme men det gick.

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Lena

Bra Kämpat!! 1 timme....Niklas är så FIN i glasögonen.

Svar: Ja jag är nöjd :) ja han passar jättebra i dom.
Linn

2013-03-07 @ 18:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback