Smile

Hejsan!

Vart så himla fint väder idag :) åkte med älskling in till stan och sen ut till uni. Satt i biblan med johanna och louise och solen flödade in genom panoramafönstren. Så skönt! Tyvärr så tog min miniräknare slut på batteri och de andra hade inte med sina så jag fick räkna så gott jag kunde med telefonen och tog tidig helg.

 

Drog in till stan vid 1 och köpte två tröjor på gina. Jätttefina :) synd bara att t-shirten framhäver mina stora överarmar. Men jag jobbar på det ;) så till sommarn sitter den kanske snyggt haha.

 

Åkte hem och kollade ifatt lite serier på play :) sen va det powerstep halv 5.

Nu har vi ätit pommes och nuggets :) väntar på godiset och snart blir det film. Tycker synd om älskling som inte fått sina glasögon än :( tycker inte han ska ha ont i huvet längre. Men vi sattsar på nästa vecka.

Ha en bra fredag!

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Lena

Snygging!! Vi får hoppas Niklas får sina glasögon på måndag! Ha en Bra helg!

Svar: Aa hoppas verkligen det! :) Dessamma!
Linn

2013-03-02 @ 17:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback