Torsdag

Hej hej :)

Jag har haft en jättebra torsdag. Hade lång dag på skolan för vi hade lektion 8-10 och sen jobbade vi själva till nästa föreläsning som va 2-4. Sen åkte jag in till stan och klippte mig. Kännde att det verkligen behövdes. Det va längesen jag klippte mig och hade väldigt slitna toppar. Såklart va ju håret precis så långt som jag vill ha det, typiskt. Men måste ju ta bort det slitna så nu fick det bli lite kortare ändå. Det växer ju så fort ;) så nu är det lent och skönt.

Nu ska jag se på fuskbyggarna. Tycker om typ alla hus och bygg program. Vet inte hur mycket jag tror på alla fuskbyggare och vad som stämmer och så, jag menar hur många kan det finnas? men tycker det är kul att kolla på programmet för att se hur mycket jag kan och fattar, typ byggtermer och så.

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback