uppdatering ...

Hej! 
Lördag är här. Så gött med helg. Idag ska Niklas och Joel spela in radio så jag drar till Matilda. Har ju inte sett hennes lägenhet fast hon flytta för hur längesen som helst! :( Det har vart så mycket på skolan så jag har inte hunnit på vardagarna. Men nu hade jag tur så hon hade inget för sig idag så då tar jag och våldgästar henne. Jag och några öl ;) Det kommer bli kul. 
 
Såg idag att jag klarade tentan jag gjorde igår :) Det va skönt! Då ska jag sattsa på en 4 eller 5 i stålkonstruktion. 
 
Sen så fick jag ett mail för ett tag sen om Skanska P3 som jag sökte till. Jag kom tyvärr inte vidare :( det va ju lite synd men inte hela världen. Nu hoppas jag att jag får en bra praktik i stället. :) 
 
Ha en bra lördag allihopa! 
 
 
Gosade med Lita igår. <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Och imorse försökte hon sno Niklas frukost :D haha
Puss och Kram 
 
 

 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lena

Busiga Lita!! Grattis till Tentan! Ha en KUL kväll! Kramis!!

Svar: Ho är för go! Tack, det va skönt faktiskt :) Ja då jag hade kul!
Linn

2013-03-16 @ 17:34:02
Postat av: Matilda

Hoppas du kommer hit och hälsar på snart igen! :)

Svar: Ja det måste jag! :) Mysig lägenhet du har!
Linn

2013-03-18 @ 20:38:54
URL: http://tiddelipommm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback