1a Maj

Tjena!
Idag har vi verkligen tagit vara på den lediga dagen. Men det är typiskt att tiden går så fort när man är ledig :( men veckan går ju mycket fortare när man är ledig mitt i veckan :). Är ju redan näst sista jobbdagen imorn.

Jag har verkligen världens bästa fästman! Vet inte vad jag skulle göra utan honom. Idag va vi på Ikea för att köpa en grej att ha räkningar i och när vi går där så pekar han plötsligt på en hylla och säger: - en sån borde vi ha på balkongen. Och grejen är att jag har haft ett litet problem med balkongen för jag vill gärna ha en massa grejer där, ni vet blommor, ljuslyktor och annat lulu. Och vi har ju ett bord där ute men det är litet så mycket har bara fått stått på golvet och jag har inte vetat hur jag ska lösa det. Det är ju en inglasad balkong och det finns inget ställe att sätta upp hyllplan. Så bara går vi där på Ikea och då löser han hela problemet åt mig! Jag tittar på hyllan han pekar på och tänker: " självklart ska vi ha en sånn! Att jag inte tänkte på det. " Den är jättefin och passar pefrekt på våran balkong :) så nu är vi jättenöjda.

 

Slänger med lite bilder från igår när vi va på majbrasa:)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback