de hjärtan som brinner . ..

Vi tar lite Magnus Uggla tycker jag . . . . . <3 Dom bästa bitarna ur två låtar som talar till mig.
 
 
Så du är en tvilling, jag visste det,
det såg jag nästan direkt,
styrd utav Solen och Mars kan jag se,
vi är så gott som redan släkt.
Du är en framåt person,
som har en hög ambition
 
Du är den vackraste jag mött,
inte påmålad och falsk som andra,
du har väckt upp det jag trott var dött,
 
bortom all rum och tid.
Då är du den finaste jag mött.
 
Måste människor slåss,
får aldrig hända oss,
man måste tänka klart va positiv,
förverkliga sig själv och sitt liv.
 
Du är den vackraste jag mött,
inte tuff och kall och hård som andra,
du har väckt upp det jag trott var dött,
 
Av den som förstod mig, när jag var till besvär
Trots all den kärlek fanns jag ej där

Jag önskar jag stannat, jag skulle blitt kvar
 
Jag saknar hans humor, som var hans sigill 
Den som la grunden för att jag finns till

Som präglat min uppväxt, ända fram till I dag
 
Jag får ta del av drömmar han har
 
Fast jag fann aldrig modet till att säga adjö
Trodde nog aldrig att du kunde dö
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback