Min lilla vän . ..

Hejsan! 
Ja jag fick en ny liten vän idag :) Eller så liten är han väll inte egentligen. 
Jonas hade med sig sin hund Caesar idag igen. Den hunden hade gärna fått vart på kontoret varje dag för mig. Älskar den hunden fast jag bara träffat den två gånger. Så otroligt snäll och go! Helt kär. Och idag åkte jonas iväg på möte så jag fick va hundvakt åt Caesar :) Vi tog en prommenad efter frukost och annars låg han vid min stol eller utanför mitt kontor. Han reste sig ibland och tog en tur runt på kontoret och hälsa på alla. Så fort det kom nån va han ju tvungen att kolla och hälsa. Sen när jag gick runt så följde han efter mig överallt. Han skulle tillochmed med mig in på toa men då fick han faktiskt vänta utanför :D haha. En riktig tiggare är han också så han satt breve oss vid matbordet :) Men han är väldresserad så han äter inget förens han får tillåtelse. Dock lite ivrig så han höll på och få med hela min hand när jag gav han en gurka :P hihi
 
Det mest underbara va ju när han gick runt på kontoret och pinka in sitt revir så Jonas fick städa :D HAHA jag satt inne på mitt kontor och hörde jonas muttra åt Caesar och såg Jonas med skurhinken, jag kunde knappt hålla mig för skratt! 
 
Sen är ju jonas aldrig sen med att visa upp all tricks Caesar kan. Och han fullkomligt öser kärlek över hunden och det är skönt att se. Verkligen ömsesidig kärlek där. 
 
Nej den hunden skulle jag gärna ta med mig hem :) Men det skulle väll inte Lita och Zelda gilla :P  Ibland undrar jag om jag inte är både hund och katt människa. Älskar dom båda två! Blir lite sugen på hund ibland men det är för mycket jobb för mig :( Kanske när vi är pensionärer eller nått ;) haha. Nej jag gillar ju en massa andra djur också så får väll kalla mig djurmänniska helt enkelt. 
 
Ute på promenad
 
Han gick ju med huvet ner hela tiden så man får ju ingen bild på hur stolt han ser ut med huvet uppe :) 
 
Ligger vid min stol och vaktar :) Det va nått konstigt ljus på mitt kontor för alla bilder blev så här :( 
 
Ligger utanför mitt kontor och längar lite efter husse tror jag ;) Här ser man lite hur stor han är. 
 
Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Lena

Fin!! Vilken KÄR vän du fått!! Kramis!

Svar: Ja han är såå himla go! :) Kram
Linn

2013-05-03 @ 21:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback