Tillbaka hos mig <3

Hej! 
Idag är jag glad :D Eller just nu iaf. För jag har hittat en sak som jag tappat bort :) Mitt lilla kors i guld som jag har haft hur länge som hellst! Fick det typ när jag döptes eller nått, har haft det så länge jag minns. Brukar ha på mig det varje dag också. Så jag blev lite lessen när jag tappa bort det. Det är så litet också så jag trodde det va borta för alltid :( Men så här var det när jag tappade det. Jag hade det på mig tills jag skulle träna, då tog jag av mig alla halsband och ringar och la i jackfickan. Sen efter träningen låg dom kvar i jackan när jag åkte hem. När jag nästa morgon skulle ta på mig smyckena igen så var korset borta och bara kedjan låg kvar :( Men idag tog jag en chansning och frågade på gymmet om dom hade hittat något i omklädningsrummet. Och det hade dom!! :D Där va den. Guud så glad jag blev! Jag hade verkligen gett upp hoppet om att hitta det igen. Trodde inte att jag hade tappat det på livskraft men tänkte idag att jag frågar ändå så vet jag säkert om jag tappat den ute. Men det hade jag inte :) Såå skönt! Trodde aldrig jag skulle få tillbaka det. Ja, det är läskigt va man tar saker för givet innan de helt plötsligt är borta. Nu kommer jag ju va jättenoga med halsbandet :) 
 
 
Puss och Kram 

Kommentarer
Postat av: Lena

Vilken TUR!!!

Svar: Ja jag blev jätteglad! och överraskad :)
Linn

2013-05-06 @ 20:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback