Fars dag <3

Hello!

Har vart i årjäng i två dagar. Inte mycket man hinner med men fick min dos av årjäng så jag klarar mig ett tag till ;) 

Kom på lördagen. Blev en tur ut till mormor bla. Jättetrevligt! 
På söndag var det ju fars dag men jag och niklas tog en sovmorgon (skönt). Blev fika med tårta och vi hjälpte pappa köra båten till vinterförvaring. 

Erik och samuel kon från garaget så åt vi mat och sen fick jag och erik fira pappa lite med hans favvo-godis och ett kort. 

Så bra att det finns dessa dagar tycker jag, när man kan hylla pappor lite extra. Det behöver dom! Man ser hur alla skryter om sina pappor och tycker att just deras är bäst :) så härligt! 

Tycker så synd om dom som inte har någon pappa att fira, eller som har en pappa fast dom inte har någon anledning att fira honom. <3 

Jag kan hylla min pappa varje dag om det är så! Han är bäst, goast och roligast! Är så glad att han finns, trots en stroke som gjort mycket med honom så finns han här hos mig. Älskar dig pappa <3 du är min hjälte. 



Skulle kunna ligga såhär och sova på dig jämt! :D 

Puss och Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback