Halloween-partyyy

Tjenna! Sitter nu ganska trött och sliten på skolan. Har skrivit på min individuell uppgift och har en föreläsning kvar innan jag ska hem. Vet inte hur jag ska orka hålla mig vaken under föreläsningen men läraren pratar ganska högt (typ skriker) så han kanske håller mig vaken. :) 

Är lite allmänt trött efter helgen ;) va på halloween-fest i karlskoga. Det va jättekul :) 

Åkte till elin i karlskoga på lördagen :) hon hade lagat jättegod lasange till oss och sen började vi göra oss iordning i lugn och ro. Jag klädde ut mig till indian och elin va zombie-sjöman (kvinna). Gööör snygga blev vi! 


Sen gick vi genom karlskoga till Elins kompis där det va fest. Jättefin lägenhet hade hon :) det kom mer och mer folk utklädda dit. 

Hela gänget!! :) såå fina allihop. 

Sen tog vi taxi in till harrys i karlskoga :) där va det nämligen ett event så alla skulle komma utklädda dit. 


När vi skulle hem märkte jag att mitt körkort va borta :( vet att jag hade med det in på harrys men när vi skulle dra hade jag bara mobil och bankkort kvar. Min typiska otur. Frågade runt i alla barer men ingen hade fått nått. Fick gå hem utan det :( 

På söndag morgon va varken jag eller elin pigga så vi kraschade i soffan till disney chanel. Låg och slumrade lite, åt frukost. Sen när Erik vakna bytte vi till att kolla på big bang. Underbart! Kom på att mitt leg va borta så försökte ringa till harrys innan jag skulle ta bussen hem men ingen svara :(. 

Va hemma vid 5. Mådde mycket bättre och bussresan gick bra :) älskling hämtade mig i stan och så åkte vi till svärföräldrarna. Fick mat och latade mig ännu mer i deras soffa. Typ vid 6 eller nått så ringde min tlf. Det var från polisen i karlskoga, någon hade lämnat in mitt körkort där. Va glad jag blev! Hon på polisen skulle posta det så jag har det igen om några dagar :) oturen vändes till tur. 



Hoppas ni hade en bra helg! 
Puss och Kram

(Om det verkar konstigt med tiden på inlägget så är det för att jag började skriva på dan men skrev klart på kvällen) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback