Lördag

Hej

Såå skönt med helg! Har fullt upp på skolan. Så måste göra en del på helgen också :( 

Lördagkväll och jag ser på tv medan tre killar sitter och spelar dator :D haha. 
Niklas har lan här med Tomas och Mattias. Det gör mig inte så mycket för dom är ju helt inne i sina spel så jag har lite egentid nästan :) hehe. 
Kan göra mina grejer. Går och lägger mig i tid medan de spelar hela natten, sen vaknar jag tidigt och kan greja lite själv och ligga å läsa en bra stund på morgonen. Jätteskönt tycker jag! 

Nog om det. Idag va vi i Norsbron och firade Ingemar (svärfar). Trevligt som vanligt! :) fick god mat och morotskaka. Härligt va det. Eftersom jag inte är så mycket för att baka och laga mat så är det så skönt när nån annan gör det, så jag kan bara äta :) hihi. 



Har så goa katter! Lita myser jättemkt nu :) dom är mer inne nu när det börjar bli kallt ute. Lita sover i sängen vid mina fötter. Sen här om dan va Zelda jättegosig när jag gick upp på morgonen, följde efter mig överallt och drog sig mot mig. Sen när jag kom hem på eftermiddagen och började göra pannkakssmet kom hon in i köket och gnällde som bara den, drog sig mot mina ben. Jag fick stå och böja mig när jag gjorde smet för att hon skulle nå att dra sig mot min hand annars tryckte hon med tassarna mot mina ben tills jag böjde mig. Haha 


Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback