Fyndat

Hello!

Gick med Niklas in på HM idag för han skulle kolla på byxor. Tänkte inte alls köpa nått till mig så gick egentligen bara egenom damavdelningen utan att stanna. Lyckades ändå kasta blicken på ett reaställ med allt för 100:-. Där hängde några jeans-skjortor, tillräckligt för att jag skulle reagera och stanna. Har ju velat ha en jeans-skjorta nu ett litet tag. Har inte letat dirket men tänkt att om jag hittar en som är precis som jag vill ha den så kommer jag köpa den. Vad den än kostar typ ;) haha men de som hängde här va snygga, och billiga! ;) sen att det bara fanns en kvar i 34 gjorde ju saken ännu bättre. 



Gillar ryggen! :) 

Sen kom jag på att jag hade ju fått rabattcheckar från HM så då blev det lite ringar också ;) Niklas fick den ena rabatten. 



Så kan det gå :) 

Ha en bra kväll! Nu ska jag plugga på tentan. 

Puss och Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback