Mysdag i Kil

Haft en mysig helg :) fredagen spenderades med min andra hälft. På lördagen kom bästa Frida hit :) vi tog en promenad i fina höstvädret. Tog lite bilder. Gjorde tacos. Sen kom Niklas bröder och så såg vi på film :) white house down, den va en bra och underhållande film. 






Sötaste Frida ❤️ 

Frida sov kvar hos oss. När Niklas gick och la sig (sist för han spelade) så låg lita vid fridas fötter i soffan och zelda vid mina fötter i sängen. Söta katter! 

Vid 2-tiden på söndagen körde vi Frida till hammarö och sen åkte vi till Kil. Skulle fira Viola som fyllt 3år och se Vendela för första gången :) va verkligen på tiden! Hon föddes ju i slutet av juli men på grund av sjukdommar och andra krockar så har vi inte kunnat träffa dom. 

Men idag gick det och det va jättekul! :) Viola va ju underbart go och lekte direkt med presenten vi hade med oss. Va väll bra betyg :) Vendela va ju jättesöt och liten. Som alla bebisar ;) 

Både jag och Niklas fick hålla henne en stund. Det får en ju att börja längta lite ;) även fast jag vet att jag vill ha barn, är jag också väldigt säker på att jag vill vänta några år. Gå ur skolan och så först. :D där är vi även väldigt överrens jag och Niklas, vilket är skönt. 

Vendela somnade där i min famn och då smälte jag ju! :P Då börjar man ju längta och hoppas att tiden ska fort, och att man nån gång får en egen liten krabat :) 

Passar på att snosa och "träna" på andras barn nu :) haha. när man slipper byta blöjor och kan lämna bort dom när dom gråter. 




Fick tyvärr inga bilder på när Niklas håller Vendela eller nån på Viola när hon lekte :( 

Puss och Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback